Укупно приказа странице

26.2.12.

МОЛИТВА Пресветој Богородици схиигуманије Јефимије Раваничке (+1958)



Таласи страсти смућују ме, велика туга и тегоба испуњавају душу моју; о, Пречиста, умири душу моју миром Сина Твога, и душевну смућеност одагнај благодаћу Његовом. Буру мојих грехова, који ме као црв ватрени пеку, утишај и пламен њихов угаси; испуни, Пречиста, радошћу срце моје и одагнај маглу погрешака мојих од мене, јер ме она смућују. Просветли ме светлошћу Сина Твога; изнеможе душа моја, све ми је тешко, па чак и молитва. Ево, хладан (хладна) сам као стена, усне шапћу молитву, али је срце моје одрвенило, притисла га је тегоба; раскрави лед око душе моје и загреј срце моје љубављу Твојом. Не уздајући се у заштиту људску припадам теби, Пресвета Владичице, не одбаци, но прими молитву слуге (слушкиње) Твоје; туга ме је обузела, не могу више да трпим навалу демонску, заштите нигде немам, нити имам где да се склоним, јадан (јадна), а увек бивам у тој борби побеђен(а), а утехе нигде немам осим Тебе, Владатељко света; о, Надо и Заштито свих који верују, не одбаци молитву моју. Амин. 
http://www.molitvenik.in.rs/kanoni_i_sl ... isine.html

http://www.youtube.com/watch?v=1LjevPKCOiM